Mooie vazen en schalen bij de Kringloopwinkel.





Gisteren, het zonnetje scheen, dus heerlijk weer om stuk te gaan fietsen.
Na een tocht langs het kanaal gefietst te hebben, even langs de Krinkloopwinkel en daar kwam ik deze mooie vazen tegen, ze zijn met de hand gemaakt en hebben het uiterlijk van een Grespot. Eerst zag ik de vaas (op de foto rechts) en naderhand een zelfde soort vaas, maar dan met een slanke hals.



Op onderstaande foto zie je duidelijk de oneffenheden op de vazen.


Na nog even rondgelopen te hebben zag ik op een andere tafel deze groene schalen uitgestald staan.
Nu heb je wel meer groene spullen bij de Kringloopwinkel, die ik helemaal niet mooi vind, maar deze groene schalen kon ik niet laten staan,  ze hebben een prachtige natuurlijke groene tint die je niet vaak tegen komt.
Wij hebben zoveel mogelijk natuurlijke producten zoals, hout, linnen en katoen, enz.... in ons interieur en daarbij horen groene tinten zoals van planten, een stukje opgemaakt met mos of takken enz..  


De onderste schaal heeft al behoorlijke gebruikssporen.


Mooie schaaltjes voor een kleine salade of groente, je kunt er van alles in doen.


Helemaal blij met mijn nieuw/oude aankopen weer met een grote omweg terug naar huis gefietst.
Weer energie opgedaan voor de komende dagen, die zoals de weerberichten zeggen, regenachtig zouden zijn, alhoewel hier nu de zon schijnt, mij hoor je niet mopperen hoor!


Fijne avond!


Lieve groet,


Loes









You have read this article Decoratie / Kringloopwinkel / Potten / Vazen with the title Mooie vazen en schalen bij de Kringloopwinkel.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2014/02/mooie-vazen-en-schalen-bij-de.html. Thanks!

No comment for "Mooie vazen en schalen bij de Kringloopwinkel."

Post a Comment