Engels serviesgoed, fleur en kleur op woensdag.


Fleur en kleur op woensdag, dit is mijn bijdrage.
Gisteren op de fiets naar de Kringloopwinkel, daar was ik al een tijdje niet geweest.
De laatste keer dat ik daar was, was er niet veel bijzonders naar mijn smaak.
Ook deze keer niet, tot dat ik bij een uitstal tafel stond en een jongeman met een karretje aankwam en daaruit het engels servies op de tafel onder mijn neus deponeerde.

Volgens mij heeft iemand dit mooi servies in een servieskast gehad, het nooit gebruikt en weer weggedaan.


Het zijn vier platte en vier diepe borden, twee hoge schalen en één platte schaal.


De afbeelding is een koets met paarden, bomen en huizen.


Er mankeert helemaal niets aan, het lijkt wel of het net in de winkel is gekocht.
Voor de schalen heb ik 1,50 euro p.s. betaald en de borden 0,50 eurocent p.s..


Volgens mij is dit geen miskoop geweest.


Voor meer fleur en kleur, ga naar Veronique.


Iedereen een heerlijke zonnige dag, geniet ervan!

Lieve groet,

Loes



You have read this article Servies with the title Engels serviesgoed, fleur en kleur op woensdag.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/03/engels-serviesgoed-fleur-en-kleur-op.html. Thanks!

No comment for "Engels serviesgoed, fleur en kleur op woensdag."

Post a Comment