Kastanje takken.




Gisteren bij de supermarkt zag ik allerlei soorten takken staan, katjes, takken met kleine roze bloesem en deze Kastanje takken. Ik heb ze nog niet eerder gehad, dus heb ik voor deze takken gekozen. In een grote oude zinken kan (met glazen pot erin) staan ze nu op het krukje voor de kast. Op de eettafel is de eigenlijke plek waar ik de kan neer wil zetten, maar deze ligt bezaaid met planken die ik voor de iconenclub aan het prepareren ben met lijm en krijt.
Ben wel reuze benieuwd of de knoppen uit gaan komen, 





Gisteren ben ik begonnen met het lijmen/krijten van iconen planken.
Elke 24 uur moet ik de planken insmeren met lijm/krijt (de lijm en krijt zijn hiervoor al samengevoegd) en dit 8 maal, na vier maal schuur ik de planken en na acht maal schuur ik het geheel helemaal af en dan zijn de planken gereed voor gebruik.
Even een karweitje, maar dan heb je ook prachtige planken.



Lieve groet,



Loes







You have read this article Decoratie with the title Kastanje takken.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/01/kastanje-takken.html. Thanks!

No comment for "Kastanje takken."

Post a Comment