Koninginnedag inkopen



Het zonnetje scheen en in het park was het ontzettend druk en gezellig.
Gelukkig had ik mijn boodschappenkar meegenomen, want ik heb behoorlijk zware dingen gekocht.

*3 prachtige witte houten lijsten

*Een oud popje

*Kandelaars

*Oude toilet rol houder

*Een lamp

*Een grove schaal.


De witte lijsten zie je links op de bovenste foto.
Twee grijze kandelaars van steen.


Ze zien er echt prachtig en robuust uit.


Een hoge kandelaar ook van steen in een zachte grijze kleur.


Een oud popje, ze ziet er een beetje gefrommeld uit, maar dat kan verholpen worden.


Is het niet een schatje!
Ze krijgt wel een ander jurkje.


Een ijzeren witte lamp voor boven de eettafel.


De jongeman die deze closetrol houder aan mij verkocht zei:
mevrouw dit is een handvat voor op een deur, een oudje hoor!
Vind u hem niet mooi!


Ik zei: volgens mij is het een closetrol houder en ik deed hem voor hoe je een
rol wc papier erop kon doen.
Waarbij hij mij verbaast aankeek en zei: ohhh....   maar hij is wel oud hoor!


Na een uurtje te hebben gekeken en genoten van alle bezienswaardig heden, kreeg ik zin in een kopje koffie  
en liep weer richting huis, onderweg viel mijn oog op een grote stenen schaal.


Een grove van steen bruine schaal, ik dacht direct aan de dadeltak die thuis aan een haak hangt.


En nu ligt hij in de schaal en staat op de witte tafel waar hij mooi tot zijn recht komt.



Thuisgekomen alles uitgestald en aan mijn man laten zien en toen heerlijk samen in de tuin koffie gedronken.

Het is een heerlijke zonnige dag en we genieten van het mooie weer.

Ik ben reuze benieuwd of jullie ook zijn geslaagd met de Koninginnedag inkopen..

Lieve groet,

Loes




You have read this article Woondecoratie with the title Koninginnedag inkopen. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/04/koninginnedag-inkopen.html. Thanks!

No comment for "Koninginnedag inkopen"

Post a Comment