Nog een kans en een heel klein kadootje


Vorig jaar dacht ik dat het gedaan was met de witte druif.
Ik kon het toch niet over mijn hart verkrijgen om hem weg te halen, dus heb ik hem helemaal
terug gesnoeid.
Een paar weken geleden zag ik hele kleine puntjes verschijnen op de takken en nu vormen 
zich nieuwe blaadjes.
De natuur blijft mij toch verwonderen.


Nu is het afwachten of hij nog druiven gaat geven.
Het grote groene blad is van de klim Hortensia.


Hetzelfde gebeurde met een Hortensia in een pot, deze zag er echt zielig uit.
Helemaal terug gesnoeid en..... er komen er weer kleine groen blaadjes aan.


En volgens mij heeft de Hortensia mij een heel klein kadootje gegeven,
een bosviooltje van één centimeter klein.



De foto's heb ik gisteren ochtend gemaakt, toen zat ik al vroeg in de tuin met een kopje koffie
te genieten van het prachtige mooie weer.

Iedereen een hele fijne week!

Lieve groet,

Loes




You have read this article Tuin with the title Nog een kans en een heel klein kadootje. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/04/nog-een-kans-en-een-heel-klein-kadootje.html. Thanks!

No comment for "Nog een kans en een heel klein kadootje"

Post a Comment