Kandelaren in nieuwe stijl geverfd.






Vandaag twee kandelaren in een nieuw jasje gezet, ze waren donker grijs (klik) van kleur en nu in het  oud wit. Eerst in de krijtverf van Annie Sloan en daarna in een donkere was, toen eroverheen met een transparante was, ook beide van het merk Annie Sloan.
Alhoewel ik heb geprobeerd ze goed op de foto te zetten, zijn ze in werkelijkheid nog mooier.


Omdat ik de transparante was over de donkere heb uitgesmeerd, lijkt het meer of dat de kandelaren op een natuurlijke manier zijn verouderd.


Na een jaar in de donkere meubels te hebben doorgebracht, kon ik het toch niet erg vinden, eerlijk gezegd werd ik er een beetje depri van.
In de slaapkamer, badkamer, werkkamer vond ik het heerlijk vertoeven (daar is alles licht van kleur), maar in de huiskamer niet en aangezien we daar de meeste tijd van de dag aanwezig zijn hebben we al wat veranderingen aangebracht, maar hierover later meer.

Voor nu wens ik jullie allemaal een hele fijne week toe!


Lieve groet,


Loes



You have read this article Decoratie with the title Kandelaren in nieuwe stijl geverfd.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2014/01/kandelaren-in-nieuwe-stijl-geverfd.html. Thanks!

No comment for "Kandelaren in nieuwe stijl geverfd."

Post a Comment