Licht aan donker toevoegen.




In mijn vorige post had ik het over het donkere gebeuren in onze huiskamer, met lichte kleuren ben ik nu bezig om de boel wat op te vrolijken.
Een bosje witte roosjes op het blad op de salontafel, deze zijn gedroogd, maar gewoon een bosje witte bloemen maakt al een lichtere indruk en laat zelfs de donkere decoratie meer leven.




Bij Leenbakker kocht ik vorige week (in de uitverkoop) twee lampenvoeten in een heel (voor mij) verkeerde kleur, met krijtverf en was heb ik er een paar mooie lichte lampenvoeten van gemaakt, samen met het gewei en de dadeltak is deze hoek van de kamer een stuk lichter geworden.



Nu ligt het niet alleen aan het interieur, de laatste tijd hebben we nogal wat voor ons kiezen gehad i.v.m. met de uitslagen van de ziekte (Parkinson/jong dementerend) van mijn man. 
Nu ben ik altijd optimistisch, schouders eronder hoofd omhoog en gewoon verder gaan, maar deze keer heeft het toch een grotere impact op mij gehad dan ik dacht.


Jezelf toestaan verdriet te hebben en het even niet meer ziet zitten, en je denkt: en NU hoe NU verder!

'Licht aan het donker toevoegen'.

Creatief zijn, niet alleen op een schildersdoek, maar creatief zijn met de situatie (die niet veranderd alleen maar verslechterd), lichtpuntjes zien, gezelligheid creƫren, blij en vooral tevreden zijn met hetgeen wat je hebt.


Straks ga ik boodschappen doen en koop een verse bos met bloemen voor op de eettafel, de tuinboeken liggen klaar, want samen met mijn man ga ik wat kruiden en bloemen voor het voorjaar in de tuin uitkiezen.


Heel fijn weekend!


Lieve groet,


Loes






You have read this article Decoratie with the title Licht aan donker toevoegen.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2014/01/licht-aan-donker-toevoegen.html. Thanks!

No comment for "Licht aan donker toevoegen."

Post a Comment