Pot van oude autobanden.






Als de kerstspullen zijn opgeruimd dan zet ik altijd een nieuwe plant of bloemen neer.
Dit keer zag ik deze blauwe druifjes in een pot van oude autobanden staan bij de supermarkt, als de druifjes zijn uitgebloeid heb je een leuke pot over voor een andere plant.
De blauwe druifjes doen mij denken aan het voorjaar, maar zover is het nog niet, volgens mij moet de winter nog haar intrede doen.





Vanmorgen heb ik verandering gebracht aan het uiterlijk van mijn blog, vorig jaar heb ik dit al een keer geprobeerd maar daar was ik niet tevreden over, deze lichte kleur bevalt mij wel.

Hier begint alles weer normaal te worden, vandaag staan de schildersspullen weer klaar en komt straks mijn schildersmaatje. Een nieuw doek staat op de ezel, wat het gaat worden........


Allemaal een heel fijn weekend!


Lieve groet,


Loes






You have read this article Decoratie / Planten. / Potten with the title Pot van oude autobanden.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2014/01/pot-van-oude-autobanden.html. Thanks!

No comment for "Pot van oude autobanden."

Post a Comment