Salontafel na behandeling met was.




Van de week de salontafel behandeld met donkere was en met de vergrijzende kleur carbon was.
Als eerste heb ik de was met de kleur carbon ingewreven, toen een donkere bruine was en toen weer met de kleur carbon, het resultaat mag er zijn:

Voor de behandeling.


Na de behandeling met was.


En toen deed mijn fototoestel het niet meer, net nieuwe batterijen ingezet dus deze zijn vol, maar ik krijg hem niet meer aan de praat. Volgende week maar eens langs de winkel, misschien is er wat aan te repareren, eerlijk gezegd heb ik nog nooit gehoord van reparaties van fototoestellen.

Volgende week wordt een drukke week, naar de Kamer van Koophandel, want ik ga een website/webwinkel openen voor mijn schilderijen. Sommige schilderijen krijgen een lijst, deze moeten ook uitgezocht en besteld worden. Verder gaan wij een kleur uitzoeken voor de muren in de huiskamer, want de week daarop worden deze geschilderd met krijtverf, spannend hoor!

Al met al zijn we weer met allerlei leuke dingen aan de gang.


Voor allemaal een hele fijne en gezellig week!


Lieve groet,


Loes






You have read this article Meubels with the title Salontafel na behandeling met was.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2014/01/salontafel-na-behandeling-met-was.html. Thanks!

No comment for "Salontafel na behandeling met was."

Post a Comment