Oude industriële schaarlamp.






Al een tijdje was ik op zoek naar een wandlamp voor in de hoek van de kamer, er stonden 3 tafellampen en een staande lamp in de kamer en eerlijk gezegd vind ik dat wat teveel van het goede.
Overal een tafeltje of krukje, wat natuurlijk ook weer ruimte inneemt. Vorige week kwam ik deze lamp op het internet tegen, een robuuste wandlamp.
Vanmiddag is hij opgehangen, een oude industriële lamp en hij staat helemaal super!







Na anderhalve week begin ik weer een beetje de oude te worden, de ziekte van Crohn had mij behoorlijk in haar greep. Een ontsteking in mijn darmen, drie dagen niets gegeten alleen af en toe een slokje water en heel veel pijnstillers.

Maar vandaag weer heerlijk een eind gefietst, wat voel je je dan weer heerlijk vrij.

Jullie prachtige posten heb ik wel gelezen en van genoten, maar kracht om een reactie achter te laten ontbrak mij even.

Morgen viert mijn zoon zijn 25e verjaardag en ik ga een paar heerlijke salades te maken, tussen de 15 en 20 jonge mensen vullen morgen onze huiskamer/tuin en ik denk dat dit de laatste keer is dat hij zijn verjaardag thuis viert, dus we gaan er maar fijn van genieten.


Voor jullie allemaal een heel fijn en hopelijk zonnig weekend!



Lieve groet,



Loes




You have read this article Lampen with the title Oude industriële schaarlamp.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/08/oude-industriele-schaarlamp.html. Thanks!

No comment for "Oude industriële schaarlamp."

Post a Comment