Uiltje van speksteen.


In de buurt van waar we wonen is elk jaar een prachtige tuin te bezichtigen, de tuin ligt aan het weiland en water. Niet alleen staan daar prachtige bloemen, struiken en bomen, maar het staat ook vol met beelden van ijzer, steen en hout, die te koop zijn en waarvan de opbrengst naar een goed doel gaat.
Een paar jaar geleden hebben we een groot beeld gekocht, dit jaar zag ik een klein Uiltje staan van speksteen met pootjes van ijzer.


We hebben een heerlijk weekend gehad, mijn zoon heeft afgelopen zaterdag zijn verjaardag gevierd en gelukkig bleef het de hele avond droog, stond de tuin vol met jongelui, het was super gezellig!

Aankomende zaterdag gaat hij met zijn vriendin drie weken naar Italiƫ, heerlijk van een welverdiende vakantie genieten. Voor ons thuis zal het heeeeeel.... rustig worden, even wennen hoor!!!

Vandaag heb ik het zonnetje nog niet gezien, maar als ik de weerberichten mag geloven krijgen we deze week (na)zomers weer.


Ik wens iedereen een hele fijne, gezellige en zonnige week toe!


Lieve groet,


Loes






You have read this article Beelden / Decoratie with the title Uiltje van speksteen.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/09/uiltje-van-speksteen.html. Thanks!

No comment for "Uiltje van speksteen."

Post a Comment