De vloer ligt erin!




 Na twee dagen hard werken, ligt de nieuwe vloer erin.
Wij hebben gekozen voor licht eiken en het ziet er fantastisch uit, de smalle latten voor de kanten hebben we achterwegen gelaten, er komen hoge houten plinten maar...... deze zijn niet goedkoop dus eerst even sparen.

Ik vond het een moeilijk om een goede foto te maken omdat het licht aan twee kanten bij ons binnen komt. De foto bij mijn werkplekje en een foto alleen van een stukje vloer kwamen het beste tot hun recht. Ik zal mijn buurman (fotograaf met pensioen) vragen om mij te helpen om mooie foto's te maken.

Gisteren avond om 20.15 uur was ik klaar met het oude laminaat te verbinden met touw en het aanvegen van de voortuin (daar werd gezaagd) en vanmorgen is door het grofvuil alles al weer opgehaald, het ziet er weer netjes uit.



Gisteren avond is er een oude grenen ladekast gebracht, deze hebben we gekocht omdat er van die heerlijke grote laden inzitten waar ik mijn verfspullen in kwijt kan en alles binnen handbereik heb, maar daarover later meer.

Voor vandaag heb ik een rustdag ingelast, even op adem komen.....


Allemaal een hele fijne donderdag!



Lieve groet,


Loes




You have read this article Vloer. with the title De vloer ligt erin!. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/09/de-vloer-ligt-erin.html. Thanks!

No comment for "De vloer ligt erin!"

Post a Comment