Ladekast is klaar!




Al een tijdje was ik op zoek naar  ladekast zodat ik mijn schildersspullen in handbereik heb.
Met krijtverf heb ik hem geschilderd en daarna in een donkere was gezet. 


Graag wilde ik het oude beslag behouden, het probleem was dat het schroefdraad met roest zat en de spijkertjes met het afhalen de geest gaven.
Heel voorzichtig ben ik te werk gegaan en na een behoorlijke tijd met pielen kreeg ik ze heelhuids van de laden af.


Nieuw schroefdraad en spijkertjes gekocht en alles er weer op gezet. Je kunt wel zien dat de spijkertjes nieuw zijn, maar deze gaan, met de tands des tijds, er weer oud uitzien.


Morgen komt mijn zoon en zijn vriendin, na drie weken vakantie in Italie, weer thuis.
Elke week hebben we even contact gehad en aan zijn verhalen te horen hebben ze het reuze naar hun zin gehad.


Nogmaals..... allemaal een heel fijn en zonnig weekend!


Lieve groet,


Loes




You have read this article Meubels with the title Ladekast is klaar!. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/09/ladekast-is-klaar.html. Thanks!

No comment for "Ladekast is klaar!"

Post a Comment