Al een klein beetje herfstsfeer en overal olijfolie!!!





Van de week zag ik ze staan Chrysanten in herfstkleuren.
Nu wil niemand nog horen over de herfst die in aantocht is en zeker niet met dit prachtige weer, maar voor mij is de herfst mijn favoriete jaargetijde.


Wat hier vanmorgen is gebeurd, is met geen pen te beschrijven.
Afgelopen donderdag is in de trapkast een stelling gemaakt voor de extra boodschappen en een stang om daar de jassen op te hangen. Allemaal keurig opgeruimd en netjes uit het zicht en ik helemaal in mijn nopjes.

Vanmorgen om 7.15 uur zit ik in de tuin te genieten van een kopje koffie, toen hoorde ik opeens zo'n kabaal vanuit de huiskamer komen en schrok ik zo erg dat de koffie over mijn ochtendjas vloog. Ik rende naar binnen en zag dat de deur van de trapkast open was en toen ik goed keek was de hele stelling met boodschappen in elkaar was gestort, het ergste van alles was dat een fles met olijfolie stuk was gesprongen en alles onder de olie zat.

Mijn eerste gedachte was de jassen weghalen en gelukkig de olijfolie zat daar niet op.
De fles was tegen de muur gekomen en uit elkaar gespat, dus de rest zat onder het glas en de olijf olie.
Als eerste heb ik de honden in de tuin gezet (die waren nog niet van de schrik bekomen) en ikzelf heb een nieuwe kop koffie gezet en ben ook weer in de tuin gaan zitten, want ook ik moest even bekomen van de schrik. 

En dan is het gewoon een kwestie van aanpakken en heel voorzichtig voor het glas, in de tussentijd was degene gekomen die de stelling had gemaakt en heeft alles weer keurig hersteld.
Naar het blijkt was de betonmuur gemetseld dus kon de stelling niet houden, nu zitten er inmiddels speciale lange schroeven en pluggen in.

Vanmiddag om 13.00 uur was alles weer schoon en hersteld en kon ik op mij gemakje in de tuin aan een kopje koffie , samen met de honden en een koekje voor de schrik.

Lieve mensen, olijfolie is heerlijk en gezond, maar als het over alles heen valt, is het onsmakelijk en ergggggggggggggggg glibberig.



Allemaal een heel fijn en gezellig weekend!!!


Lieve groet,


Loes




You have read this article Bloemen with the title Al een klein beetje herfstsfeer en overal olijfolie!!!. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/09/al-een-klein-beetje-herfstsfeer-en.html. Thanks!

No comment for "Al een klein beetje herfstsfeer en overal olijfolie!!!"

Post a Comment