Een bos groene Hortensia's en een gezellige bende.




Gisteren zag ik ze staan bossen groene Hortensia's, een klein beetje water in de vaas en drogen maar.... Vandaag is weinig te zien van de Hortensia's, ze staan op de eettafel die vol staat met spullen, er is begonnen met het leggen van een nieuwe laminaat vloer en alle meubels staan aan één kant van de kamer, een gezellige bende.
Eerst wordt de ene kant van de kamer en de keuken gedaan, spullen weer terug zetten.... en dan de andere kant.
Er liggen al een paar rijen met nieuw laminaat en het ziet er nu al mooi uit, natuurlijk zal ik foto's maken om jullie te laten zien hoe mooi het is geworden.


Vorige week vrijdag zijn alle spullen voor de Kringloopwinkel opgehaald, zaterdag was het weer vol op gezelligheid want mijn dochter heeft haar verjaardag hier thuis gevierd.
Zondag heb ik een dag van rust genomen, want door al dat gesjouw en gesleep met zware dozen voel ik nu mijn spieren wel opspelen.

Zo, lieve allemaal, mijn pauze zit er weer op en zo te horen kan ik de keuken en een gedeelte van de kamer weer inruimen, dus werk aan de winkel!


Een hele fijne week!


Lieve groet,


Loes





You have read this article Bloemen / Laminaat with the title Een bos groene Hortensia's en een gezellige bende.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/09/een-bos-groene-hortensia-en-een.html. Thanks!

No comment for "Een bos groene Hortensia's en een gezellige bende."

Post a Comment