Een kaarsenhouder van boomstronkjes.

Een paar weken terug zag ik hem staan bij de bloemenwinkel deze leuke kaarsenhouder van boomstronkjes met een glazen pot erin.




In plaats van één dag rust heb ik er maar twee van gemaakt en misschien wel drie.
De afgelopen week en de week ervoor heb ik behoorlijk opgeruimd, geschouwd, eigenlijk achter elkaar doorgewerkt.
Helemaal blij ben ik natuurlijk dat er zoveel werk is verzet, misschien voor jullie ook herkenbaar dat je dan nog even dit en nog even dat wil doen en je lichaam allang heeft aangegeven dat je moet stoppen.

Een moeilijk puntje voor mij, resultaat...... helemaal afgemat.

Er liggen tijdschriften op de tafel, de koffie staat klaar..... wij gaan heerlijk van het weekend genieten.


Een heel fijne weekend!!!


Lieve groet,


Loes






You have read this article Decoratie with the title . You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/09/een-kaarsenhouder-van-boomstronkjes.html. Thanks!

No comment for " "

Post a Comment