Nu al kerstspullen!!!



Afgelopen maandag even naar de Action voor oase en een strokrans, ik geloofde mijn ogen niet.... er lagen al kerstspullen!!!
Nee, dacht ik hier doe ik niet aan mee, dus kocht gewoon waar ik voor binnenkwam en ging verder het centrum in om mijn boodschappenlijstje af te werken. Tot dat ik in een winkeltje kwam 
(lijkt een beetje op de Action) en deze grijze houten ster zag, ik zeg geen kerstster, gewoon een ster hahaha......
Hij is een beetje stoer met ijzeren klemmen om hen bij elkaar te houden, ongeveer 20cm in omtrek en er zit zelf een stukje touw aan om hem op te hangen en dat allemaal voor een prijsje van 
99 eurocent.


Gisteren heerlijk met mijn dochter uit lunchen geweest, gezellig een paar uurtjes 
'moeder en dochter' tijd. 
Vandaag ga ik een grenen ladekast schilderen, het beslag ik al verwijderd dus ik kan straks aan de slag. Vanmorgen liep ik al om 6.20 uur buiten met de hond, heerlijk...... in alle rust, het was nog donker en hier en daar zag ik een lichtje aangaan, toen ik terug kwam een beker koffie gemaakt en deze zelfs buiten in de tuin opgedronken, toch nog even genieten van de aangename temperatuur.


Ik wens jullie alvast een heerlijk weekend en geniet van de mooie zachte nazomers dagen!



Lieve groet,



Loes



You have read this article Decoratie with the title Nu al kerstspullen!!!. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/09/nu-al-kerstspullen.html. Thanks!

No comment for "Nu al kerstspullen!!!"

Post a Comment