Nieuwe vondst uit de Kringloopwinkel en een vraagje!



Gisteren op stap voor nieuwe spijkertjes en schroeven om de handgrepen van de oude ladekast die ik pas heb geschilderd weer op te hangen, onderweg even van mijn fiets afgestapt om een bezoekje te brengen aan de Kringloopwinkel.
Het resultaat van mijn bezoek, een huisje van eikenhout met glas en daarin Maria en het
kindje Jezus (40 x 31 x 20 cm), nu hou ik niet van kitsch maar deze kon ik niet laten staan.
Het kindje Jezus mist het kleine kroontje (daar ga ik zeker naar op zoek), maar voor de rest is het helemaal intact.




Als iemand weet waar ik zo'n klein kroontje kan kopen (dacht zelf aan een poppenhuis winkel), dan hoor ik dat graag van jullie.


Heel fijn weekend!!!


Lieve groet,


Loes




You have read this article Decoratie / Heiligen beelden with the title Nieuwe vondst uit de Kringloopwinkel en een vraagje!. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/09/nieuwe-vondst-uit-de-kringloopwinkel-en.html. Thanks!

No comment for "Nieuwe vondst uit de Kringloopwinkel en een vraagje!"

Post a Comment