Een doorleefde bank van Old Saddle Leder.






De verwijdering van dit blog heb ik maar achterwegen gelaten, niet dat ik verslaafd ben aan bloggen, maar vind het gewoon heel leuk om te doen.

De stoffen bank die we hadden gaf behoorlijk wat werk aan onderhoud, dagelijks stofzuigen en elke maand de hoezen wassen. Dus waren we op zoek naar een andere bank, ik wilde wel graag leer maar dan wel zo'n oude en die viel in een behoorlijke prijsklasse. Tot we deze bank van Old Saddle Leder op MP vonden, helemaal doorleeft en zit heerlijk. We kregen er een fles wax bij speciaal voor dit soort leer, met de mededeling dat hij er dan weer als nieuw uitziet, dit is niet de bedoeling maar voor het onderhout wel beter.
De kussens heb ik vorige week gekocht, staan ze niet mooi!





Vandaag komt mijn dochter terug uit Barcelona, daar heeft ze acht weken gewerkt.
Straks land het vliegtuig op Schiphol en ohhh...... wat ben ik blij als ik haar weer zie.


Lieve allemaal ik wens jullie een hele fijne en zonnige week toe.


Lieve groet,


Loes




You have read this article Meubels with the title Een doorleefde bank van Old Saddle Leder.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/08/een-doorleefde-bank-van-old-saddle-leder.html. Thanks!

No comment for "Een doorleefde bank van Old Saddle Leder."

Post a Comment