Rare Vogels?





Bij de Kringloopwinkel zag ik ze op de grond staan,
Twee Rare Vogels!
Ze zijn van ijzer en het lijkt wel of er email opzit, ze lijken op elkaar en toch verschillen ze weer van elkaar. Zijn ze niet prachtig!




Morgen ga ik samen met twee vriendinnen naar het Museum Catharijneconvent Utrecht, daar is de tentoonstelling:

goddelijke inspiratie
Russische Iconen ontmoeten Westerse Kunst

Het Andrej Rubley Museum in Moskou herbergt een prachtige verzameling Iconen uit de vijftiende tot circa 1900 eeuw, deze Iconen behoren tot de belangrijkste van Rusland en worden tentoon gesteld in het Catharijneconvent Utrecht.

Ik neem mijn fototoestel mee, misschien kan ik nog wat plaatjes schieten.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week met veel zonneschijn en ik kom gauw weer bij jullie langs. 

Liefs, Loes





You have read this article Decoratie with the title Rare Vogels?. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/07/rare-vogels.html. Thanks!

No comment for "Rare Vogels?"

Post a Comment