Het is zomer!



We zitten midden in de zomer, het zonnetje schijnt, af en toe een beetje warm (puff... puff...), maar daar delen we onze dag goed voor in. Morgens vroeg het huishouden, middags alles in slow motion en avonds weer heerlijk in de tuin. Omdat onze tuin op het zuiden ligt wordt het boven de 40 graden en dat is niet uit te houden om in te zitten, dus sluiten we tegen de middag alles af zodat het binnen koel blijft en pakken we onze stoeltjes en gaan in de voortuintje zitten, heerlijk koel met af en toe een briesje.

Tussen al het zomer genieten in, heb ik een nieuw schilderij gemaakt: 

Little Bird


In de kamer en keuken heb ik planten gezet, ik hou van groen en het staat super tussen al het stoere gebeuren in. Helaas heb ik geen groene vingers dus bewaar ik de kaartjes die bij de planten geleverd worden, zodat ik in ieder geval de instructies goed opvolgen kan.




Genieten jullie ook zo van het mooie weer?


Lieve groet,


Loes








You have read this article Planten. / Schilderijen / Tuin / Zomer with the title Het is zomer!. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/07/het-is-zomer.html. Thanks!

No comment for "Het is zomer!"

Post a Comment