Schoenmallen en een puddingvorm



Als eerste wil ik alle nieuwe volgers een hartelijk welkom heten.
Ik hoop dat mijn blog 'Maison Louise' jullie zal inspireren en veel kijkplezier zal geven.



Gisteren naar de bouwmarkt geweest om verf te kopen, voor degene waar het interessant voor is:
Histor verf nu met 30% korting, bij de Praxis.
Omdat de bouwmarkt dicht bij de Kringloopwinkel is, even naar binnengewipt en niet zonder resultaat,

een paar schoenmallen, zien er prachtig uit en een puddingvorm.




Een oude grote botergele puddingvorm.
Er zitten gaten in om hem op te hangen en een scheur wat hem alleen maar mooier maakt.


Staat gezellig tussen alle andere keukenspullen in. 


Een prachtig bewerking met druiven en blaadjes.


Voor vandaag neem ik de verfkwast in de handen, niet voor een schilderij, ik ga de eettafel wit schilderen.
Er staan nog wat andere schilderwerken op stapel zoals een kastje en schilderijlijsten.
Steeds was ik in afwachting dat het zonnetje ging schijnen, maar dit duurt nu toch wel erg lang, dus ga ik beginnen met schilderen zonder zonnetje.

Voor allemaal een heel fijn weekend!

Lieve groet,

Loes



You have read this article Kringloopwinkel with the title Schoenmallen en een puddingvorm. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/04/schoenmallen-en-een-puddingvorm.html. Thanks!

No comment for "Schoenmallen en een puddingvorm"

Post a Comment