Met een schilderij, een gezellig hoekje in de keuken.


Olieverf schilderijen hebben lang de tijd nodig om de drogen.
Meestal hang ik ze gewoon op, zodat er niet per ongeluk iemand langs loopt of dat het omvalt als het ergens op staat.
Deze keer heb ik het stilleven van de kom met druiven in de keuken opgehangen.
Gisteren kwam ik op het idee om de terrine met bloemen en daarin een plant eronder te zetten.
Resultaat: een gezellig hoekje in de keuken.




De Magnolia takken hebben plaats gemaakt voor een Olijfboompje in een aarde pot.
De Magnolia takken die ik eerder heb laten zien, hebben een ander plekje gekregen.


De gewone terracotta potten vind ik mooi afsteken bij wit en ze geven een stoer uiterlijk.


Straks als de temperatuur weer omhoog gaat, gaat het boompje weer naar buiten.
Komende winter (nog heel ver weg) wil ik proberen het Olijfboompje binnen goed te houden.


Het is het begin van een nieuwe week en een nieuwe maand.
We kunnen weer genieten van al het moois dat de lente gaat brengen.
In ons tuintje begint alles weer groener te worden en links en recht ontspringt er nieuw leven.

Merels hebben hun nestje gebouwd en Hommels, Bijen en Lieveheersbeestjes laten zich weer zien.
De tuindeur staat open en je hoort de vogeltjes hun hoogste lied zingen, waarmee ze elkaar beminnen.

En soms is het even stil, heel stil.
en dan hoor je het weer, het zingen van de vogels,

HET IS APRIL

Hele fijne week!

Lieve groet,

Loes





You have read this article Decoratie with the title Met een schilderij, een gezellig hoekje in de keuken.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/04/met-een-schilderij-een-gezellig-hoekje.html. Thanks!

No comment for "Met een schilderij, een gezellig hoekje in de keuken."

Post a Comment