Linkerkant keuken.





Op een oud tafeltje staat de magnetron een stapel oude borden en schaal.
Aan de linkerkant hangt een stokbroodzak en tja..... bij mij zal je altijd een schilderij zien staan, ook in keuken.


Omdat de keuken niet breed genoeg is om recht voor de planken een foto te maken, heb ik de foto vanuit de zijkant gemaakt.
Op de bovenste plank staan oude terrines , de wekpotten dienen voor koffie, thee, suiker, zout en drop. De oude strooiers staan er voor de sier bij en de oude schalen op de onderste plank zijn voor dagelijks gebruik.

In de hoek bij het raam staan twee manden, één voor het brood en in de ander thee en handdoeken en vaatdoekjes (allemaal in de oude geblokte blauwe tinten). De lamp wordt vervangen door een wat meer stoere lamp, daar moet ik nog even tegen aan lopen. De oude pepermolen en plantjes staan ook op de aanrecht (altijd gezellig een plantje erbij), alhoewel ik erg mijn best doe voor het citroenplantje wil het niet erg groeien. In het voorjaar verpotten in een grotere pot en buiten neerzetten, wie weet.....



De volgende keer de rechterkant van de keuken.


Lieve groet,


Loes





You have read this article Keuken with the title Linkerkant keuken.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/01/linkerkant-keuken.html. Thanks!

No comment for "Linkerkant keuken."

Post a Comment