Takken, stronken.....






Een paar weken geleden, kocht ik deze stronk en heb hem in de open haard gelegd met kaarsen erom heen. Wel goed uitgekeken dat de kaarsen niet de stronk in brand konden zetten.
Toen ik de stronk kocht heb ik gevraagd aan de verkoopster van welke boom deze stronk kwam, helaas kon zij mij daar geen antwoord op geven, misschien weten jullie het?
Het lijkt wel of ik een takken/stronken tik aan het kweken ben bij mijzelf, als ik op de fiets of met de honden loop ben ik altijd op zoek naar een stukje natuur om mee naar huis te nemen.
Lopend geeft dat geen probleem, maar op de fiets geeft het soms hilarische momenten, in mijn ooghoek vang ik een mooi beeld op van een stukje boom, takken of besjes, dan worden de handremmen aangeknepen om terstond stil te staan en weer om te draaien.
Vorige week zat ik bijvoorbeeld vast in de klei, toen ik met mijn fiets een graspad opreed en dacht dat de grond stevig genoeg was om overheen te fietsen. Resultaat..... met mijn fiets in de blubber en mijn schoenen dus ook. Oke..... je moet wat over hebben om een mooi stukje natuur mee naar huis te nemen.
Van alle takken, stronken, besjes of wat ik ook in de natuur vind, maak ik foto's om later een compositie te maken voor een schilderij en natuurlijk ook van deze stronk.









Een heel fijn weekend!


Lieve groet,


Loes







You have read this article Natuur with the title Takken, stronken...... You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/01/takken-stronken.html. Thanks!

No comment for "Takken, stronken....."

Post a Comment