Vorderingen van het schilderij.





Vorige keer liet ik jullie de pot zien van het grote schilderij, nu ben ik een 
tak/knoest erin aan het schilderen.


Ik laat het schilderij een beetje drogen, aan het einde van de week ga ik 
verder om er weer overheen te schilderen, dan kan ik het schilderij af maken. 


Dit schilderij schilder ik met olieverf, als het schilderij af is, duurt het zeker nog een 
half jaar eer het goed gedroogd is en ik een matte vernislaag overheen kan doen.



Vanmiddag maak ik voorbereidingen voor een nieuw schilderij, deze keer
met acrylverf.

Hebben jullie ook zoveel sneeuw, hier ligt zo'n 15 cm.
Onze honden vinden het heerlijk in de sneeuw, alleen de kleine man had het 
vanmorgen toch wel een beetje moeilijk. Omdat hij wat slechtziend aan het worden
is, raakte onze Dino soms even de weg kwijt in de sneeuw. Op de terugweg van
de wandeling heb ik hem gedragen.
Luca daarentegen leek als een lammetje in de wei, huppelend, springend achter de 
sneeuwballen aan.


Allemaal een hele fijne week met veel sneeuwpret!!!


Lieve groet,


Loes







You have read this article Schilderen with the title Vorderingen van het schilderij.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/01/vorderingen-van-het-schilderij.html. Thanks!

No comment for "Vorderingen van het schilderij."

Post a Comment