De Hortensia!





Bij de supermarkt zag ik hem weer staan, een witte Hortensia!
Hij staat in een aarde pot op de salontafel, helemaal mooi te zijn.
Als hij uitgebloeid is wordt hij weer in de tuin in de aarde gezet en zo kunnen we er weer een hele tijd van genieten.
Ik heb er meteen maar een vrolijke header van gemaakt.










Als in februari de Hortensia's verschijnen in de winkels dan denk ik altijd:
 het voorjaar is in aantocht.
Nu ga ik dit niet al te hard denken, want tenslotte is de winter nog volop aanwezig, zo bleek vanmorgen toen ik naar buiten keek en alles wit was.


Lieve groet,


Loes





You have read this article Bloemen with the title De Hortensia!. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/02/de-hortensia.html. Thanks!

No comment for "De Hortensia!"

Post a Comment