Kastanje bloesem.




 Mijn schildersmaatje vroeg gisteren, na bewondering van mijn nieuwe schilderij (wat hij heel mooi vindt), of in nu na twee deprimerende schilderijen uit mijn dipje ben gekomen. Dipje? Op de manier waarop hij dat zei moest ik wel verschrikkelijk lachen en heb hem verzekerd dat ik helemaal niet in een dipje zat/zit.
Zo zie je maar dat een schilderij (of andere uitbeelding) op elk mens een andere indruk geeft en hoe verschillend wij reageren op wat wij zien.


De Kastanje takken laten nu hun bloesem zien en dat levert een mooi plaatje op.




Met deze Kastanje bloesem wens ik jullie een heel fijn


WEEKEND!!!


Lieve groet,



Loes





You have read this article Takken with the title Kastanje bloesem.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/02/kastanje-bloesem.html. Thanks!

No comment for "Kastanje bloesem."

Post a Comment