Een beeld van een dame.





In een hoekje van een winkel, verscholen, zag ik dit beeld zag staan. Het beeld was een keer omgevallen en het hoofd was afgebroken en er later weer opgelijmd. Geen probleem hoor, des te mooier is zij geworden. Voor een super klein prijsje mocht ik haar meenemen en omdat het zij nogal zwaar is, heeft de eigenaar van de winkel haar vanmorgen thuisgebracht en nu staat ze na een grondige borstelbeurd, te pronken op de vensterbank.
Ik heb geprobeerd een redelijke foto te maken, wat een beetje moeilijk is want de zon schijnt naar binnen (ga niet klagen hoor!).



Deze beeldige dame heeft in een tuin gestaan, dat kun je zien aan de groene aanslag, wat ik overigens niet storend vind, bij de nek zie je waar de breuk zit. De fles op de foto heb ik inmiddels weggehaald, begin het al te leren!



De dame is niet alleen decoratief, maar ook een mooi object om te schilderen.


Lieve groet,


Loes









You have read this article Decoratie with the title Een beeld van een dame.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/02/een-beeld-van-een-dame.html. Thanks!

No comment for "Een beeld van een dame."

Post a Comment