Oude houten kist.




In hetzelfde rommelwinkeltje waar ik de cloche (klik) had gekocht stond ook een oud gehavend kistje. Nu ben ik gek van houten kisten(tjes) en deze vond ik mooi omdat hij juist zo gebruikt uitziet.
Een dame die naast mij stond vond maar dat het kistje er erg slordig uitzag en helemaal niet mooi, rijp voor de vuilnisbak, zei ze.
Nee hoor, zei ik, hij ziet er voor mij prachtig uit en aan haar gezicht viel af te lezen dat ze hier helemaal niets van begreep. Nadat ze uitleg had gegeven hoe ik de cloche weer helemaal glimmend kon krijgen, heb ik maar niet gezegd dat deze gewoon in verweerde toestand bleef, anders zou zij misschien in shock raken hahaha.... want dat wil ik echt niet op mijn geweten hebben. Een mooie kist voor mijn kwasten, deze staan nu in glazen potten en nemen veel ruimte in beslag.
Dit vind ik nu zo fijn van houten kisten(tjes), je kunt ze stapelen en zo nemen ze minder ruimte in beslag en het staat nog leuk ook.
Het leren koffertje gebruik ik voor visite- en ansichtkaarten, zo krijgt alles een plekje en..... opgeruimd staat netjes.







Wat een heerlijke dag met zon hebben we gehad, het leek vanmorgen wel of ik zoveel energie kreeg dat ik bijna het hele huis heb schoongemaakt. Je zou denken op zondag?
De komende week wordt een drukke week en wat is niet fijner als een opgeruimd en schoon huis.
Tussendoor heb ik genoten van het zonnetje, de ramen en deur open en even op een stoel buiten een kopje koffie gedronken, heerlijk!




Ik wens jullie een hele fijne en zonnige week!



Lieve groet,



Loes






You have read this article Decoratie with the title Oude houten kist.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/02/oude-houten-kist.html. Thanks!

No comment for "Oude houten kist."

Post a Comment