Collage van de maand maart.



Wat zijn we al weer verwent met het mooi weer.
Maar helaas ik heb mijn winterjas vandaag maar weer aangetrokken, brrrrrrrrrr wat een tegenvaller als je buiten komt.
Vanmorgen een collage in elkaar gezet, een leuk idee van Yolanda van de Franse Lelie.
Terug kijkend op de maand maart zijn er vele leuke dingen gebeurd, de tuin is opgeknapt, een theeparty met vriendinnen gehad, prachtige bossen bloemen gekregen, leuke aanwinsten gescoord,
de mooie Magnolia takken die niet uitgekomen zijn, maar desalniettemin staan nog steeds prachtig in de stenen vaas.

Het is ook een drukke maand geweest, vooral de laatste week omdat mijn schilderijen worden tentoongesteld moest er nog heel wat gebeuren, sommige moesten nog een vernis laag krijgen en gelukkig met het mooie weer kon ik dit heerlijk buiten doen en alle schilderijen zijn voorzien van een mooi ophang systeem.
Vandaag krijgen 9 schilderijen op speciaal olieverf papier geschilderd een mooie lijst en dan is alles klaar.


Vandaag nog even aan de slag en aankomende dinsdag wordt alles opgehangen en dan is het weer op de plaats rust, nou ja..... rust.
Er staat nog wat schilderwerk op stapel zoals de eettafel en salontafel en ook de schouw, deze is smaller gemaakt zodat hij op aan de smalle tusssenmuur kan staan.
Voor nu wacht ik rustig op een paar mooie dagen met zon, dat geeft mij weer energie om van alles te gaan doen.

Voor iedereen een heel fijn weekend!

Lieve groet,

Loes



You have read this article Collage with the title Collage van de maand maart.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/03/collage-van-de-maand-maart.html. Thanks!

No comment for "Collage van de maand maart."

Post a Comment