Verlangen naar het voorjaar.


Het weer is hier somber, geen straaltje zon te zien.
Ik dacht als in het weekend de zon tevoorschijn komt ga ik vast in de tuin beginnen met opruimen.
Eerlijk gezegd, is het weer weinig uitnodigend.
Over een paar weken wordt onze tuin aardig omver gegooid, want de zithoek moet worden verhoogd en er komen oude waalsteentjes.

In plaats van in de tuin bezig te zijn heb ik maar een kijkje genomen in de fotomap van onze tuin.
En eerlijk gezegd wordt je hier echt vrolijk van.
Dit zijn foto's van vorig jaar.

De Pioenroos.


Elk jaar weer de Geranium's in potten.


Rosa Nervada.


Vlinderstruik


Seringen


De bloemen van de cactussen in de kas.


Niet te vergeten het (on) Kruid, Zevenblad
Daar heb ik vorig jaar Vrouwenmantel en Salamonzegel naast gezet zodat het Zevenblad niet de kans krijgt om de hele tuin in beslag te nemen.


De gevulde potten.


De Hortensi's


De gezellig tuintafel.


Het is niet zo gek als je in je fotomap kijkt en je ziet het zonnetje en de bloemen, dat je weer verlangt naar het voorjaar.
Maar voor het zover is moet er veel werk verricht worden in ons tuintje en daar zie ik zeker naar uit.
Heerlijk wroeten in de aarde, de plantenbakken vullen en gezellig met de koffie in de tuin.

Voor jullie allemaal een fijn weekend en als het even kan, met een zonnestraaltje.

Lieve groet,

Loes



You have read this article Tuin with the title Verlangen naar het voorjaar.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/03/verlangen-naar-het-voorjaar.html. Thanks!

No comment for "Verlangen naar het voorjaar."

Post a Comment