Nieuw uiterlijk van blog en prachtige terrine met bloemen.



Zoals jullie kunnen zien is het uiterlijk van mijn blog veranderd, dit heeft te maken met de keuze die ik heb gemaakt voor ons interieur (een poosje terug heb ik hier een post over geschreven).
Na alles goed op een rijtje te hebben gezet, zoals kleur, licht en donker, ben ik heerlijk bij mijzelf gebleven.
Wit is de basis, ik hou van licht zoals ik van de dag hou en de van de lente (het licht na de donkere winter).
Oude spullen, heerlijk om om me heen te hebben.
Bloemen: ik schilder ze graag, we hebben ze in onze tuin en ben helemaal gek van Engelse rozen het liefst in zachte tinten.

Mijn blog voldoet nog niet helemaal aan mijn ideeën, maar geleidelijk aan gaat dit komen.
Bloemen  schilderen in pasteltinten is mijn komende schilder missie en deze schilderijen komen ook op deze blog te staan en zo ook de posten over onze tuin.

Ik hoop dat jullie gaan genieten van mijn nieuwe ideeën!

 En nu de terrine, is ze niet mooi!


Toen ik de terrine zag was ik er helemaal weg van.


Wit met een prachtig bloemmotief.


Ook leuk voor een schilderij.


Hier schijnt al de hele dag het zonnetje, bij jullie ook?

Lieve groet,

Loes




You have read this article Woonstijl with the title Nieuw uiterlijk van blog en prachtige terrine met bloemen.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/03/nieuw-uiterlijk-van-blog-en-prachtige.html. Thanks!

No comment for "Nieuw uiterlijk van blog en prachtige terrine met bloemen."

Post a Comment