Wat een prachtige dag!


Omdat het vandaag een mooie zonnige dag zou worden, stond ik vanmorgen al vroeg in de tuin met de bezem, stoffer en blik en de boender.
Met mijn kleding was ik een beetje te enthousiast, alleen in een truitje was toch wel even te koud, dus snel een vest aangetrokken.
Onze tuin ligt bijna helemaal op het zuiden en rond een uur of 11 begon het al aardig warm te worden.
Als eerste ben ik begonnen de zit aan te vegen, daarna de tafel schoon geboend en de tegels.


Het nieuwe stuk dat pas gelegd is met koppelsteentjes was Grit (dit zijn kleine steentjes die zich uitzetten als ze nat worden en zo de koppelsteentjes helemaal vast zetten) overheen gestrooid.
Met een gieter water overheen gegoten en naderhand in gebezemd.
En daar ben ik bijna de hele middag mee bezig geweest pffffffff....


Op de schone tafel gezellig een bak met witte bloemetjes neer gezet.


In de stoelen nieuwe kussentjes met grijs/wit gestreepte hoesjes.


Op de schuurwand heb ik louvre deuren geschroefd, deze had mijn buurvrouw bij het grofvuil gezet.
Het midden gedeelte zat er al omgedraaid in, dat geeft een leuk effect.
Een grijze krans en vlinder aangehangen en zo heeft de schuur weer een andere look.

Om half vijf was ik klaar, voldaan en het gevoel of mijn armen een meter langer zijn geworden ha ha ha...

Hebben jullie ook zo van deze zonnige dag genoten?

Lieve groet,

Loes




You have read this article Tuin with the title Wat een prachtige dag!. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/03/wat-een-prachtige-dag.html. Thanks!

No comment for "Wat een prachtige dag!"

Post a Comment