Druk, druk, druk........


Lieve allemaal, deze week weinig tijd gehad om een bezoekje te brengen aan jullie blogs.
Ik ben druk bezig met het gereed maken van alle schilderijen, want einde van de week worden ze ten toon gesteld.
Vorige week kreeg ik een prachtige bos witte rozen en zoals jullie kunnen zien komen ze allemaal uit.
Maandag kreeg ik de prachtige lila rozen en ook deze beginnen nu stuk voor stuk uit te komen.
 Omdat ik geen aandacht kan schenken aan jullie mooi posten, geef ik de rozen graag aan jullie.








Als de schilderijen hangen, kom ik snel weer een bezoekje brengen aan jullie prachtige blogs.

Genieten jullie ook zo van het weer?

Lieve groet,

Loes



You have read this article Bloemen with the title Druk, druk, druk......... You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/03/druk-druk-druk.html. Thanks!

No comment for "Druk, druk, druk........"

Post a Comment