Gisteren weer een stukje aan de voortuin gedaan.



Vorige week had ik al een paar bakjes viooltjes gekocht, maar nog geen tijd gehad om ze te planten.
Nu is het weer en zeker jullie prachtige foto's erg aanstekelijk, dus handen uit de mouwen.
De oude lamp, vorig jaar om getoverd in een hangplantenbak gevuld met blauwe violen.


Het stenen vogeltje erin gezet en zingt nu het hoogste lied.
De rieten mand is door de winter verweerd en geeft een nieuwe look.


In de bakken onder het raam kleine Bosviooltjes.
Het bruine spul, om de aarde in het rek te houden, ziet er wat rommelig uit, maar voor dit jaar kan het er nog best wel mee door.


Bij de supermarkt zag ik mooie bollen staan en het leek mij een leuk idee om ze in de grote bakken te zetten, aan beide zijden van de deur.
Deze grote bakken hebben we al jaren en de laatste jaren fungeerde ze als site table, ik had er een grote plank op gelegd en daarop potten met kruiden.


Nu dienen ze weer als plantenbakken.


In de bakken die pas zijn gemaakt van steigerhout komen vaste planten, volgende week gaan we naar het tuincentrum om ze te kopen.
De Hortensia's die in de voortuin stonden heb ik in drie grote terracotta potten gezet en nu maar afwachten of ze het net zo mooi gaan worden als voorheen.

Als het voortuintje klaar is laat ik jullie het hele plaatje zien.

Genieten jullie ook zo van het prachtige weer?

Lieve groet,

Loes





You have read this article Tuin with the title Gisteren weer een stukje aan de voortuin gedaan.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/03/gisteren-weer-een-stukje-aan-de.html. Thanks!

No comment for "Gisteren weer een stukje aan de voortuin gedaan."

Post a Comment