Terug van een heerlijke week in klooster de Beyart, Maatricht.


Na een heerlijke week van hard werken en gezelligheid ben ik weer terug van weggeweest vanuit het gastvrije Maastricht.

Wat een mooie stad is Maastricht met mooie monumentale panden en gezellige terrasjes.


Prachtig uitzicht vanaf het Iconen atelier.


Uitzicht vanuit mijn kamer, op een zeer oude muur en tuin.


Natuurlijk kon ik het niet nalaten om van de bloementuin foto's te maken.



Prachtige voorbeelden om te schilderen.

En niet te vergeten de Icoon die ik heb geschilderd.


Ingezegend en wel ging ik met deze icoon weer terug naar huis.

Met dank aan Ank en Ruud, de Bulgaarse iconen schilderes Silva, broeder Wim en alle lieve mensen van het klooster die van de afgelopen week een week hebben gemaakt om niet te vergeten.



Lieve groet,

Loes
You have read this article Schilderen with the title Terug van een heerlijke week in klooster de Beyart, Maatricht.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2011/09/terug-van-een-heerlijke-week-in.html. Thanks!

No comment for "Terug van een heerlijke week in klooster de Beyart, Maatricht."

Post a Comment