Pastel tinten op hardboard geschilderd.



Een paar oude lijsten staan te wachten op een schilderij.
als proefje heb ik op een stukje hardboard wat bloemen geschilderd in pastel tinten.



Het kunnen natuurlijk ook rozen worden in andere kleuren.


Waar het mij om ging is, welke verf kan ik hier het beste voor gebruiken.


Dit schilderijtje heb ik met olieverf geshilderd en dat werkte prima.

Er staan 2 stukken board op maat (voor de oude lijsten) te wachten en ik denk het het rozen gaan worden in pasteltinten.

Heel fijne weekend allemaal!

Lieve groet,

Loes


You have read this article Schilderen with the title Pastel tinten op hardboard geschilderd.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2011/10/pastel-tinten-op-hardboard-geschilderd.html. Thanks!

No comment for "Pastel tinten op hardboard geschilderd."

Post a Comment