Twee kleine Hortensia's.


In januari begint het al bij mij te kriebelen........ik verlang en kijk uit naar het voorjaar.
Maar het voorjaar laat nog even op zich wachten en als ik de weerberichten hoor, gaat het het komende weekend vriezen, brrrrrrrrrrr.
Maarja, als daar het zonnetje erbij gaat schijnen, kan ik er ook weer van genieten.

Nu zag ik van de week kleine Hortensia's in de winkel staan, zo schattig en ze doen mij altijd denken aan het voorjaar. Deze zijn natuurlijk gekweekt, maar dat mag de pret niet drukken.

 

Prachtig, met de donkergroene bladeren.


Gezellig in twee leeuwenkop schalen op de salontafel.


Hier hebben we weer een paar weken plezier van.


Als ze uitgebloeid zijn zet ik ze in de kas en in het voorjaar in een pot met verse aarde en dan maar afwachten........

Fijne avond allemaal!

Lieve groet,

Loes



You have read this article Bloemen with the title Twee kleine Hortensia's.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/01/twee-kleine-hortensia.html. Thanks!

No comment for "Twee kleine Hortensia's."

Post a Comment