Een schilderijtje uit de oude doos.





Achter de oude flessen in de kast heb ik een schilderijtje neergezet uit de oude doos.
Het was eigenlijk een probeersel voor een groot schilderij, nu staat zij gezellig in de kast.


Een foto genomen, van het bovenste gedeelte van de kast.
De steigerplanken aan de achterkant van de kast zijn geschuurd dus lichter van kleur, omdat ik de hoek niet te donker wil maken, vind ik de lichte planken een mooie oplossing.
Eerdaags gaat de eethoek en de grote oude kast van de muur af en kan ik een foto van het geheel maken.


Ook de vensterbank is inmiddels voorzien van gebruikt steigerhout,



Met stukjes en beetjes loopt de opknapbeurt aan het huis ten einde en hier ben ik heeeeeeeeeeel blij mee, want eerlijk gezegd..........  dan gaan we heerlijk genieten!


Allemaal een hele fijne week!


Lieve groet,


Loes






You have read this article Huiskamer / Kasten / Schilderijen with the title Een schilderijtje uit de oude doos.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/11/een-schilderijtje-uit-de-oude-doos.html. Thanks!

No comment for "Een schilderijtje uit de oude doos."

Post a Comment