Oude schaal met Hyacinten.





Een oude verweerde schaal vol met Hyacinten staat op de eettafel.
Meerdere oude schalen staan voor de sier op de keukenplank, de ene keer doe ik er planten in, of ik gebruik een grote voor het fruit, zo hebben de schalen nog een functie.
Deze grote schaal heeft een ovale vorm, goed geschikt voor de Hyacinten.
Hoe verweerder hoe mooier, een chipje eraf geen probleem hoor, ik blijf ze mooi vinden.








Ik wens iedereen een hele fijne week en gaan jullie Sinterklaas zijn verjaardag vieren, dan wens ik jullie alvast een super gezellige feest toe.



Lieve groet,



Loes






You have read this article Bloemen / Servies with the title Oude schaal met Hyacinten.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/12/oude-schaal-met-hyacinten.html. Thanks!

No comment for "Oude schaal met Hyacinten."

Post a Comment