Rust en voorbereidingen.


Een paar hele drukke weken zijn achter de rug en er is weer tijd voor rust.
RUST!!! We gaan ons voorbereiden op de snertavond op 9 december a.s., dan komen er zo'n 14 vrienden en vriendinnen gezellig erwtensoep eten.
Voorzichtig denken aan de kerstboom en versieringen, want het lijkt mij wel erg gezellig als de kerstboom staat. 


Er wordt er een boodschappenlijst gemaakt met de titel:
'SNERTAVOND'
en een 'nog te doen lijst'.


Op donderdag 8 december maak ik een hele grote pan erwtensoep en voor degene die niet houdt van erwtensoep, een pan groentensoep.
Heerlijke verse stokbroden en Franse kaas zet ik op tafel en niet te vergeten de zelfgemaakte knoflookboter.


Nu lijkt dit allemaal veel werk, maar als eenmaal de soep is gemaakt, is het nog een kwestie van de tafel leuk versieren.
De kerstboom moet dan zeker woensdag 7 december staan, dus boven aan de boodschappenlijst:
KERSTBOOM!



Nu is erwtensoep een machtige soep en een toetje wordt dan wel erg veel van het goede.
Als laatste bij de koffie of thee staat er een schaal heerlijke Belgische Bonbons.

Op mijn 'nog te doen lijst' staat al: fototoestel klaar zetten en batterijen opladen, zodat ik foto's kan maken om jullie te laten zien.

Lieve groet,


Loes



You have read this article with the title Rust en voorbereidingen.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2011/11/rust-en-voorbereidingen.html. Thanks!

No comment for "Rust en voorbereidingen."

Post a Comment