Wordt het een strenge winter?


Als ik de voorspellingen mag geloven, wordt het een strenge winter met veel sneeuw.

Net zoveel sneeuw als vorig jaar?


Onze Luca had dolle pret in de sneeuw, hij kon er geen genoeg van krijgen.



En onze Dino vond het wel leuk voor ongeveer 10 minuten, want soms liep hij tot aan zijn kop in de sneeuw en ging de sneeuw klonteren aan zijn pootjes en buikje.

Voor mij was het een winter met vele wandelingen.
De fiets bleef in de schuur, want fietsen op gladde wegen daar waag ik mij niet aan.

Er is één ding waar wij niets over te vertellen hebben en dat is het weer.
Dus wat er ook wordt voorspeld, ik wacht het gewoon af.


Lieve groet,

Loes

 


You have read this article Natuur with the title Wordt het een strenge winter?. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2011/11/wordt-het-een-strenge-winter.html. Thanks!

No comment for "Wordt het een strenge winter?"

Post a Comment