De foto van de header.

Vanwege de leuke reacties (dank jullie wel!) over de foto van de header, deze post.
Vorig jaar toen ons landje bedekt lag onder een tapijt van sneeuw, heb ik onder het wandelen deze foto gemaakt.
Het was zo een mooi gezicht de Rijger en op een afstand de andere vogel (waar ik de naam niet van weet) aan de waterkant, wachtend op een stukje brood of een visje wat voorbij komt zwemmen.
Nu ben ik geen fotograaf en neem altijd meerdere foto's om naderhand de mooiste uit te kiezen.

Eerlijk gezegd was ik aangenaam verrast, toen ik deze foto zag.



Door het bloggen, krijg ik steeds meer plezier met foto's maken, want tenslotte wil ik graag mooie foto's tonen.


Een paar jaar geleden hebben we dit toestel gekocht:
Sony Cybershot mpegmovieVX dsc-W7
Het is een makkelijk bedienbaar toestel en past in mijn tas.
Het laatste was toen ook errrrrrrrrg belangrijk, ha ha ha.....


Mijn wens is om een fototoestel te kopen die mooie foto's maakt van beweging.
Maar dan lijkt het mij wel zo verstandig om een cursus te volgen, zodat ik weet waar ik mee bezig ben.

Voor allemaal:

 EEN HEEL FIJN WEEKEND!

Lieve groet,

Loes


You have read this article Foto's with the title De foto van de header.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2011/12/de-foto-van-de-header.html. Thanks!

No comment for "De foto van de header."

Post a Comment