Zoek de vogel!




Vanmorgen vroeg deed ik de tuindeur open en zag iets groots voorbij vliegen.
Snel mijn fototoestel gepakt, want voor je het weet is deze vogel gevlogen.


Vandaag, 27 jaar geleden kwam ook een vogel aanvliegen, deze lag een pakketje bij mij neer, een prachtige dochter.
Vandaag gaan we deze gebeurtenis vieren met een heerlijk stuk taart.


Aankomende vrijdag gaat dochter lief weer op haarzelf wonen, ze heeft nieuwe woonruimte gevonden.
Mocht ik niet op jullie posten reageren, weet dan dat ik behoorlijk druk ben met helpen inpakken en verhuizen. Een kijkje nemen doe ik altijd, want jullie mooie posten wil ik zeker niet missen.


Voor degene die de vogel nog niet hebben gevonden......

 kijk eens naar de wolken!


Lieve groet,


Loes




You have read this article Natuur with the title Zoek de vogel!. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/09/zoek-de-vogel.html. Thanks!

No comment for "Zoek de vogel!"

Post a Comment