Luca gaat zwemmen!




Mijn zoon heeft een nieuw fototoestel gekocht en deze moest natuurlijk uitgeprobeerd worden.
Samen met Luca naar de dijk en dat vindt hij geweldig, we gaan zwemmen!
Luca staat te wachten op de bal, oh oh...... geen bal meegenomen?
Mij zoon heeft een krant in zijn zak, dan deze maar proberen, want wat je ook in het water gooit.... Luca haalt het er weer uit.


Duurt het nog erg lang................ of ga je eerst de krant lezen?


Ja, ja daar komt ie..... eerst een grote aanloop,


dan goed afzetten....


een vlieghouding aannemen.......,


even over het water lopen.........,


en dan...... PLONS!


Weer uit het water klauteren


en de krant goed vasthouden.


Heel enthousiast zijn,,,,,, IK HEB DE KRANT!


Eerst een paar rondjes om het baasje rennen.


En zo kunnen we nog wel 10 keer doorgaan met Luca, want zwemmen vind hij heerlijk.

Zo te zien doet het fototoestel het goed, natuurlijk moet alles nog goed uitgeprobeerd worden, maar voor de eerste keer is mijn zoon tevreden met zijn aankoop.

Na een heerlijke week in Maastricht, ben ik weer helemaal thuis geïnstalleerd.
Met het thuisfront is alles goed gegaan en nu genieten we nog even van het prachtige weer.
Vandaag af en toe zon en een heerlijke temperatuur, krijgen we nog een mooie nazomer?


Voor allemaal een fijne week!


Lieve groet,


Loes







You have read this article Foto's / Huisdieren with the title Luca gaat zwemmen!. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/09/luca-gaat-zwemmen.html. Thanks!

No comment for "Luca gaat zwemmen!"

Post a Comment