Bijna alle voorbereidingen klaar.





Gisteren (mijn verjaardag) heerlijk samen met de kinderen thuis gegeten, het was gezellig en knus.
Vanmorgen vroeg aan de het werk gegaan, eerst de kamer helemaal klaar gemaakt, de witte tafelkleden de vouwen uit gestreken, de tafels en stoelen op zijn plaats gezet. Vanmiddag begonnen met de salades, deze staan nu in de koelkast, vanavond het vlees en de kip gebakken, ondertussen kwam mijn buurvrouw langs en heb ik de tijd genomen voor een kopje koffie. 
Morgen vroeg uit de veren, want dan ga ik eerst naar de bakker en de viswinkel..
Als ik terug kom dan ga ik beginnen aan de soepen, twee soorten sla, en het opmaken van de schalen met heerlijke tomaten, kaas en basilicum, een schaal met paté, de kaasplanken enz...
Om 16.00 uur wil ik klaar zijn, zodat ik nog even tijd voor mijzelf heb, want om 18.00 uur komen de gasten.




Maar nu is het tijd voor rust want het was een lange dag.


Iedereen een heel fijn weekend!


Lieve groet,


Loes







You have read this article Eten en drinken / flessen en kruiken / Potten / Takken with the title Bijna alle voorbereidingen klaar.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/03/bijna-alle-voorbereidingen-klaar.html. Thanks!

No comment for "Bijna alle voorbereidingen klaar."

Post a Comment