Kelim kussens.





Voor mijn verjaardag (vorige maand) heb ik geld gekregen, daarvan heb ik deze prachtige kussens gekocht.
De meeste Kelim kussens hebben opvallende kleuren, ik vond deze kussens
in natuurlijke tinten, zelfs de achterkant is van linnen en aan de zijkanten loopt een zwarte bies. Ze staan prachtig op de bank en ondanks de figuren die erin zijn geweven, komen ze niet druk over. 






Ik hoop dat de bloggers in het zuiden van het land niet al te veel last hebben ondervonden van de sneeuw.


Iedereen hele fijne (wel koude maar ook zonnige) dagen!


Lieve groet,


Loes



You have read this article Decoratie with the title Kelim kussens.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/03/kelim-kussens.html. Thanks!

No comment for "Kelim kussens."

Post a Comment