Leuke aanwinsten van de Kringloopwinkel.





Vanmiddag even de boel de boel gelaten en op mijn fiets gestapt, na een paar dagen in en rond het huis geweest te zijn, moet ik altijd even de wijde wereld in.
Nu was het niet bepaald mooi weer, maar het was wel droog en dan heerlijk door het park en langs het kanaal waar het aan de kant vol staat met Weegbree, dat maakt je hoofd weer heerlijk leeg. 
Eerst zag ik dit vaasje er zat een soort draad omheen wat ik eraf heb gehaald, daarna zag ik deze hoorn liggen, de vaas lijkt iets te glimmen maar dat komt door het licht.
Zo heb ik weer een mooie compositie voor een schilderij. 




Gisteren hebben we de Laulierkers op stam uit Portugal en de Hortensia Annebel Strong gekocht.
We zijn juist voor het Pinksterweekend naar het tuincentrum gegaan, om zo de grote drukte te vermijden.

Pinksterweekend wordt hier tuin en schuur weekend, maar wel op het gemakje.


Wordt het bij jullie ook een "bezig in de tuin weekend'?


Lieve groet,


Loes







You have read this article Decoratie / Kringloopwinkel with the title Leuke aanwinsten van de Kringloopwinkel.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/05/leuke-aanwinsten-van-de-kringloopwinkel.html. Thanks!

No comment for "Leuke aanwinsten van de Kringloopwinkel."

Post a Comment