Het mos dat mooi blijft.





Afgelopen paasdagen had ik een kooitje opgemaakt voor in de tuin.

Omdat het mos zo mooi bleef, heb ik het in de tuin als decoratie laten staan.

Vandaag was ik nieuwsgierig hoe het met het mos gesteld was en tot mijn verbazing wordt het mos steeds mooier.





Er was één verandering, een polletje gras stak boven het mos uit, wat het geheel alleen

maar mooier maakt.



Toen ik het schaaltje uit het kooitje op de tuintafel

zette, was ik niet de enige die verwonderd was.







Ook mevrouw en meneer Mus, waren
zeer verwonderd.

Zijn wij een paar eitjes vergeten?










Vooral mevrouw Mus maakte zich nu

echt zorgen om de eitjes die verstopt

lagen in het mos.








Mmmmmmmmm....... GRASSPRIETJES!!!!!



Madam Gina nam een sprong de tafel op.











Het is een tijdje geleden dat zij zulke lekkere

grassprietjes in deze tuin heeft gezien.



Pssssssst weg jij!!!



Wil jij het mooie stukje gaan vernielen?













Even nog snel een foto binnen gemaakt en heb schaaltje met mos weer terug gezet in het kooitje in de tuin.

Ik laat het gewoon maar in de tuin staan, ik vind het te mooi om weg te doen.



Lieve groet,



Loes

You have read this article Tuin with the title Het mos dat mooi blijft.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2011/08/het-mos-dat-mooi-blijft.html. Thanks!

No comment for "Het mos dat mooi blijft."

Post a Comment